پایان دور رفت مرحله پلی آف لیگ دسته یک
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 169631
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

پایان دور رفت مرحله پلی آف لیگ دسته یک

 
دور رفت مرحله پلی آف لیگ دسته یک باشگاههای کشور روز جمعه 13 بهمن ماه به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دور رفت مرحله پلی آف لیگ دسته یک باشگاههای کشور دو بازی به انجام رسید که طی آن تیم های سفیر قم و پیشگامان شفق اردکان دو تیم پیروز این روز بودند.
در اردکان تیم پیشگامان شفق این شهر مقابل میهمان خود شهدای 15 خرداد پیشوا به پیروزی 3 بر 1 دست یافت. پیشگامان با این پیروزی شانس خود برای صعود به پلی آف را افزایش داد چراکه در صورتی که این تیم در بازی برگشت در پیشوا بتواند دومین پیروزی را به دست آورد راهی مرحله نهایی پلی آف می شود و در طرف مقابل هم اگر پیشوایی ها نتوانند پیروز شوند از صعود به پلی آف باز می مانند.

اما در دیگر بازی این مرحله تیم های عقاب تهران و سفیر قم به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده قم با نتیجه 3 بر 1 از سد میزبان خود گذشت. به این ترتیب تیم سفیر قم به مقام یازدهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور دست یافت و تیم عقاب تهران هم به مقام دوازدهم قناعت کرد.
 
نتایج کلی این مسابقات به شرح زیر است:
پیشگامان شفق اردکان 3 – 1 شهدای 15 خرداد پیشوا
(29-27 ، 22-25، 25-19، 25-17)
عقاب تهران 1-3 سفیر قم
(20-25 ، 25-20 ، 25-27 ، 15-25)

لازم به ذکر است در مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور تیم های مقاومت بسیج تبریز، آریا صنعت بابل کنار مقام های نهم و دهم و تیم های گواشیر کرمان و طلایی پوشان قرچک مقام سیزدهم و چهاردهم را کسب کردند.


نظرات شما عزیزان:

ساعت11:11---15 بهمن 1391
خيلي خوبه....پاسخ:......

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: