رقابت مدعیان برای کسب جواز پلی آف در هفته دهم
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 572
بازدید کل : 169545
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

رقابت مدعیان برای کسب جواز پلی آف در هفته دهم

 
هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران روز چهارشنبه 18 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران به هفته های پایانی خود رسیده و حساسیت بازیها در این روزها به اوج خود نزدیک می شود. تیم های مدعی که برای صعود به پلی آف به آب و آتش می زنند جدال سختی را مقابل رقبای خود دارند چراکه در فاصله دو هفته مانده تا پایان مرحله اول لیگ برتر به جز تیم پیکان هنوز چهره سه تیم دیگر مشخص نشده و به این ترتیب تیم های مدعی برای کسب جواز حضور در این مرحله با یکدیگر می جنگند.
هم اکنون و در شرایطی که پیکان با آرامش خیال و به دلیل مسجل شدن حضورش در پلی آف در دو بازی باقی مانده به میدان می رود، تیم های متین ورامین، کاله مازندران، سایپا البرز و شهرداری ارومیه با برنامه خاص و شرایط ویژه ای به مصاف حریفان خود می روند تا بتوانند با پیشی گرفتن از یکدیگر راهی مرحله پلی آف شوند.
اما در رقابتهای هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر 6 بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود که مهمترین آن جدال تیم های کاله و پیکان است. شاگردان اکبری که با 45 امتیاز در صدر جدول هستند در این بازی محتاطانه به میدان می رود تا همانند بازی رفت برشاگردان عطایی غلبه کند. در طرف مقابل هم کاله که میزبان این مسابقه در آمل است با تکیه بر حمایت هوادارانش برای پیروزی به میدان می رود تا بتواند فاصله دو امتیازی با تیم دوم جدول یعنی متین را جبران کند و در جدول صعود کند. البته انگیزه این تیم برای جبران یک امتیاز از دست داده مقابل جواهری گنبد در هفته قبل زیاد است. این تیم در حال حاضر 39 امتیازی است و در رده سوم قرار دارد.
در تهران تیم متین ورامین در این روز به مصاف نوین کشاورز تهران می رود. این بازی برای متین بسیار مهم و حساس است چراکه در صورت کسب سه امتیاز کامل علاوه بر حفظ جایگاه دومی شان در جدول، به صعود به پلی آف هم امیدوار تر می شوند و در فاصله یک هفته مانده تا پایان این مسابقات شرایط تیم خود را بهبود می بخشند. اما نوین که در بازی قبل مقابل پیکان مغلوب شد برای جلوگیری از ثبت شانزدهمین شکست این فصل خود تلاش می کند تا بر 16 امتیاز خود بیفزاید از رده یازدهم فاصله بگیرد. شاگردان کارخانه هم اکنون با 41 امتیاز در رده دوم قرار دارند.
اما در یزد تیم پیشگامان کویر یزد از شهرداری ارومیه میزبانی می کند. ارومیه ای ها که در بازی هفته قبل خود موفق شدند متین ورامین با شکست بدرقه کنند رودر روی پیشگامان قرار می گیرند. اهمیت این بازی برای تیم ارومیه ای بیش از تیم یزدی است چراکه شاگردان جورجوویچ برای صعود به پلی آف باید به رده چهارم و بالاتر از آن صعود کنند و در صورتی که امتیازات دو بازی باقی مانده در دور برگشت را از دست بدهند شرایط صعود این تیم متزلزل می شود. اما در طرف مقابل پیشگامان که با پیروزی مقابل  شهرداری تبریز روحیه خود را به دست آورده با انگیزه تر از همیشه به مصاف شهرداری ارومیه می رود. البته وادی می داند که در این بازی کارش سخت است و برخلاف بازی رفت که یزدی پیروز میدان شدند حالا شرایط بازی متفاوت است. تا پیش از این بازی تیم های شهرداری ارومیه و پیشگامان کویر یزد به ترتیب با 37 و 33 امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار دارند.
در کرج هم یکی دیگر از بازیهای مهم این هفته برگزار می شود و طی آن سایپا البرز به مصاف آلومینیوم المهدی بندرعباس می رود. شاگردان نفرزاده برای صعود در جدول و جا گذاشتن دیگر مدعی یعنی شهرداری ارومیه به امتیاز کامل این بازی نیاز دارند بنابراین با برنامه ای خاص پا به میدان مسابقه می گذارند. اما آلومینیوم هم که بازی قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشت اگرچه در جدول رده بندی با 26 امتیاز در رده نهم قرار دارد اما ثابت کرده که مقابل تیم های مدعی با تدابیر خاصی بازی می کند و آنها را به دردسر می اندازد همچنان که نتیجه بازی رفت نشان از آنالیز خوب شاگردان دامغانی دارد. به هر حال سایپا برای جبران نتیجه بازی رفت و کسب پیروزی در این بازی به میدان می رود تا 37 امتیاز خود را افزایش دهد و از رده چهارم صعود کند.
تیم شهرداری تبریز هم در این شهر از میزان مشهد میزبانی می کند. میزان مشهد که با هدایت قوچان نژاد در بازی گذشته خود مقابل سایپا موفق به گرفتن یک امتیاز از این تیم شد حالا با انگیزه ای مضاعف کارش را ادامه میدهد. این تیم اگرچه نمی تواند به پلی آف صعود کند اما امیدوار است تا رده اش در جدول را بهبود بخشد و در مرحله بعد برای تصاحب بهترین جایگاه تلاش کند. اما تیم شهرداری تبریز که با هدایت مساجدی هم اکنون با 18 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد تنها برای جلوگیری از شکست و کسب حداقل امتیاز پا به میدان می گذارد. میزان مشهد هم اکنون با 32 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
در آخرین بازی این هفته هم تیم باریج اسانس کاشان در شهر خود از جواهری گنبد پذیرایی می کند. معدنی که تا کنون با تیم باریج اسانس 27 امتیاز را کسب کرده و در رده هشتم قرار دارد برای افزایش شمار پیروزی های خود تلاش می کند. اما در طرف مقابل تیم جواهری هم چندان دست و پا بسته نخواهد بود چراکه بازی هفته قبل مقابل کاله نشان می دهد که گنبدی ها هم توان مقابله با مدعیان را دارند و کاشانی ها باید پیش بینی بازی خاص این تیم را بکنند. در حال حاضر جواهری تنها تیمی است که در این فصل تنها یک پیروزی را به دست آورده و سقوطش به دسته اول مسجل شده اما چیزی برای از دست دادن ندارد. این تیم هم اکنون با 7 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.
 
برنامه کلی مسابقات هفته دهم به شرح زیر است:
یزد ساعت 15:30: پیشگامان کویر یزد – شهرداری ارومیه
 تهران ساعت 15:30: نوین کشاورز تهران – متین ورامین
 تبریز ساعت 15:30: شهرداری تبریز – میزان مشهد
 آمل ساعت 15:30: کاله مازندارن – پیکان تهران
 کرج ساعت 15:30: سایپا البرز – آلومینیوم المهدی بندرعباس
 کاشان ساعت 15:30: باریج اسانس کاشان – جواهری گنبد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: