دعوت آرژانتین از تیم ملی والیبال ایران
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 169563
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

دعوت آرژانتین از تیم ملی والیبال ایران


فدراسیون والیبال آرژانتین از تیم ملی والیبال ایران برای حضور در دو تورنمنت بین المللی دعوت به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون والیبال آرژانتین با ارسال دعوتنامه خود به فدراسیون والیبال کشورمان، از تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت کرد تا در دو تورنمنت بین المللی حضور پیدا کند.
بر این اساس تیم ملی والیبال ایران در اولین دوره مسابقات بین المللی آمریکای جنوبی از 28 تا 30 مرداد با حضور چهار تیم و همچنین برای شرکت در تونمنت بین المللی چهارجانبه  از 1 تا 3 شهریور شرکت خواهد کرد.
تیم ملی آرژانتین دارنده مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان در بوئنوس آیرس در سال 1982، مدال برنز در بازی های المپیک سئول در سال 1988، یک مدال طلا و سه مدال برنز در بازی های پان آمریکا می باشد و در حال حاضر در جایگاه نهم جدول رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا قرار دارد.



دعوت آرژانتین از تیم ملی والیبال ایران 1


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: